Motoare Nanni Diesel

sailingrange

Nanni Sail Drive Range – pentru yachturi cu vele 

Nanni are expertiza pentru a vă oferii motorul și transmisia de care aveti nevoie pentru barca dumneavoastra.
Motoarele Nanni folosesc tehnologii avansate de injecție cu mult înaintea standardelor de conformitate pentru emisii. Toate motoarele până la N4.60 sunt conforme cu EPA Tier 3. Motoarele Nanni sunt fiabile si sunt construite pentru o utilizare sigură în condiții dure cu costuri reduse pentru întreținere .
La aceeași putere teoretică, motoare Nanni au un cuplu mult mai mare și sunt mai eficiente în termeni de propulsie. Motorul Nanni este si alegerea lui Michel Desjoyeaux care este castigatorul ultimei Vendée Globe. Componentele motoarelor Nanni sunt puternice și bine fabricate rezultand un randament excelent, rezistenta si longevitate.

Descoperiți gama Nanni cu baza Kubota concepute special pentru iahturi, opt modele de la 10HP la 60HP
Gama ”Nanni sail range” este formata din opt noi SP60 Sail Drive cu motoare de la 10hp la 60hp care satisfac cererile multor clienți și șantiere navale de prestigiu. Motoare Nanni sunt concepute pentru ultimele  standarde  în manevrarea eficienta la viteză redusă, au robustețe și putere la turații reduse, confort și siguranță în condiții meteorologice aspre și o lunga perioada de viata.

Nanni Shaftline Range – pentru yachturi cu vele

Angajamentul Nanni pentru reducerea impactului asupra mediului incepe cu o dimensionare corectă a motoarelor ce permite yacht-ului sa ajunga  la viteza de croazieră optimă, fără a suprasolicita motorul. Mai mult decât atât, Nanni are know-how-ul și experiența în domeniu produselor  de înaltă calitate. Gama noastră shaftline pentru iahturi de la 10HP la 115 CP oferă robustețe și putere la turații mici.

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
ADMISSION
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N3.21
21 (15.4)
3
3600
0,719 (43,9)
M5
Naturally aspirated
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (91)
M4
Naturally aspirated
N4.40
40 (29.4)
4
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
N4.50
50 (36.8)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
N4.60
60 (44.2)
4
2800
1,999 (122)
M4
Turbocharged
N4.85
85 (44.2)
4
2800
3,053 (186)
M4
Turbocharged
N4.100
100 (73.6)
4
2800
3.053 (186)
M4
Turbocharged
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged
N5.150
152 (112)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged
N5.140 E
137 (101)
4
2600
4,5 (276)
M3
Turbocharged
N5.160 CR2
160 (119)
4
2300
4,5 (276)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4,5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.200 CR2
202 (149)
4
2500
4,5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4,5 (276)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.300 CR2
304 (224)
6
2500
6,8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6,8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

 

Engines with SAILDRIVE from 10 to 60 hp

 

 

ENGINE
TRANSMISSION
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
DISPL. CC
RATING
INTAKE
N2.10
SAIL DRIVE 2.38R
10 (7,36)
2
3000
479
M5
Naturally aspirated
N2.14
SAIL DRIVE 2.38R
14 (10,3)
2
3600
479
M5
Naturally aspirated
N3.21
SAIL DRIVE 2.38R
21 (15,4)
3
3600
719
M5
Naturally aspirated
N3.30
SAIL DRIVE 2.38R
29 (21,3)
3
3600
1123
M5
Naturally aspirated
N4.38
SAIL DRIVE 2.38R
37,5 (27,6)
4
3000
1498
M4
Naturally aspirated
N4.40
SAIL DRIVE 2.15R
37.5 (27,36)
4
2800
1999
M4
Naturally aspirated
N4.50
SAIL DRIVE 2.15R
50 (36,8)
4
2800
2197
M4
Naturally aspirated
N4.60
SAIL DRIVE 2.15R
60 (44,2)
4
2800
1999
M4
Turbocharged
somethign2

planingrangePerformanta de lux și fiabilitate
Proiectat pentru corpuri de ambarcatiuni care planeaza si semiplaneaza, inclusiv pentru barci sport rapide cat si pentru barci de pescuit gama de motoare Nanni  ”Planing range” cu puteri cuprinse intre 115 CP la 350 CP au câștigat încrederea celor mai prestigioase șantiere navale. Datorită unei motorizari dinamice, cu o mare rezervă de putere pentru toate situațiile, gama ”Nanni planing range” este de încredere în cele mai dificile condiții de utilizare, care combină o mare putere de ieșire și o eficiența a consumului de combustibil. Cu un rating ridicat rpm, timpul pentru a obține  planarea este redus avand un cuplu mare la turații reduse ceea ce asigură o accelerare rapida si surprinzatoare.

Inaltă tehnologie și fiabilitate pentru Cruisere
Intreaga gama este in concordanta cu mai stricte norme de emisii (2003/44/CE et EPA Tier II), și compatibile cu viitorul EPA Tier III.
Gama ”Nanni plane range” a fost proiectat de Nanni pentru confortul dumneavoastră, punând accent pe zgomot si vibrații cat mai reduse, precum și pe un consum redus de combustibil. Motoarele sunt ușor de instalat pe numeroase tipuri de bărci ca rezultat al dimensiunilor lor reduse.
Toate motoarele sunt echipate cu un sistem de injectie common rail si au un aport optimizat pentru aer și pentru fluxul  gazelor de evacuare. Unul din marile avantaje ale acestor motoare de asemenea este excelentul raport dintre puterea si greutatea lor.t4200sd-200

 

Motoare KUBOTA de la 10 la 135 CP

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
ADMISSION
N2.10
10 (7.36)
2
3000
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N2.14
14 (10.3)
2
3600
0,479 (29)
M5
Naturally aspirated
N3.21
21 (15.4)
3
3600
0,719 (44)
M5
Naturally aspirated
N3.30
29 (21.3)
3
3600
1,123 (69)
M5
Naturally aspirated
N4.38
37.5 (27.6)
4
3000
1,498 (29)
M4
Naturally aspirated
N4.40
40 (29.4)
4
2800
1,999 (122)
M4
Naturally aspirated
N4.50
50 (36.8)
4
2800
2,197 (134)
M4
Naturally aspirated
N4.60
60 (44.2)
4
2800
1999 (122)
M4
Turbocharged
N4.85
85 (62.5)
4
2800
3,053 (186)
M4
Turbocharged
N4.100
100 (73.6)
4
2800
3,053 (186)
M4
Turbocharged & intercooler
N4.115
115 (84.6)
4
2600
3,769 (230)
M4
Turbocharged & intercooler
N4.140
135 (99.4)
4
2600
3.769 (230)
M4
Turbocharged

Motoare TOYOTA de la 200 la 370 CP

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
INTAKE
T4.205
200 (147.2)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
T4.230
230 (169.1)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
T4.270
265 (194.9)
4
3600
2,982 (182)
M6
Turbo intercooler
T6.280
275 (202.4)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler
T6.300
305 (224.4)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler
6.420 TDI
320 (235.5)
6
3600
4,163 (254)
M6
Turbo intercooler
T8V.320
320 (235)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
T8V.350
349 (257)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger
T8V.370
370 (272)
8
3800
4,5 (272)
M6
Twin turbocharger

Motoare John DEERE seria N5

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
INTAKE
N5.150
152 (112)
4
2600
4.5 (276)
M4
Turbocharged
N5.140 E
137 (101)
4
2600
4.5 (276)
M3
Turbocharged
N5.160
160 (119)
4
2300
4.5 (276)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.180 CR2
182 (134)
4
2400
4.5 (276)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.200 CR2
202 (134)
4
2500
4.5 (276)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N5.230 CR2
228 (168)
4
2600
4.5 (276)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

 

Motoare John DEERE seria N6 Silver

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
INTAKE
N6.200
202 (149)
6
2500
6.8 (415)
M3
Turbocharged
N6.240 E
239 (176)
6
2400
6.8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.270 E
270 (199)
6
2500
6.8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.300 E
304 (224)
6
2600
6.8 (415)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.300 CR2
304 (224)
6
2600
6.8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.325 CR2
325 (239)
6
2600
6.8 (415)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.360 CR2
360 (265)
6
2700
6.8 (415)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N6.405 CR2
405 (298)
6
2800
6.8 (415)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Motoare John DEERE seria N9

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
INTAKE
N9.330 CR2
329 (242)
6
2100
9.0 (549)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.380 CR2
380 (280)
6
2200
9.0 (549)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.430 CR2
431 (317)
6
2300
9.0 (549)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.510 CR2
507 (373)
6
2400
9.0 (549)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N9.600 CR2
560 (410)
6
2500
9.0 (549)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Motoare John DEERE seria N13

 

ENGINE
POWER HP (KW)
NB CYL.
RPM
CYL.L (CI)
RATING
INTAKE
N13.370 CR1
370 (272)
6
1800
13.5 (824)
M31
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.430 CR2
431 (317)
6
1800
13.5 (824)
M1
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.510 CR2
507 (373)
6
1900
13.5 (824)
M2
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.580 CR2
583 (429)
6
2000
13.5 (824)
M3
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.660 CR2
659 (685)
6
2100
13.5 (824)
M4
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling
N13.800 CR2
760 (559)
6
2200
13.5 (824)
M5
Turbocharged with air-to-coolant aftercooling

Power by romoffice.ro

hybridsystem

Alegerea ecologica pentru o experienta listita si prietenoasa cu mediul inconjurator

Nanni a dezvoltarea si a testarea sistemului hibrid Nanni de peste trei ani. O inovație pentru care Nanni a primit premiul de inovare INPI. Nanni Hybrid System este pe piata din 2009, iar acum este folosit cu constructori OEM și a disponibil pe motoarele Nanni de la 30hp la 200 CP și chiar până la 350CP
Domeniul de aplicare a fost extins, permițând ca sistemul hibrid sa fie aplicat   motoarelor traditonale si mai vechi sau navelor care navighează cu tehnologie hibridă.

Sistemul hybrid Nanni ofera o larga gama de aplicatii:

Navigare în zone restricționate sau zone naturale protejate
· Permite croaziera cu discreție avand siguranța și fiabilitatea unui motor diesel în caz de curent sua vânt puternic

. Pentru manevre in port
· Ofera acces rapid si fara zgomot la zonele de pescuit

Sistemul hybrid Nanni este usor de instalat:

Unitatea de alimentare este amplasata între motor și cutia de viteze sau saildrive are doar 125 mm grosime și cântărește 35 kg. Unitatea de control are 58 cm lungime și poate fi atașata aproape de camera motoarelor.

Sistemul hybrid Nanni ofera patru functii diferite toate controlate de la un singur panou:

1 – Modul termic de propulsie: atunci când motorul diesel este in functiune; pentru vitezede deplasare mari, ofera siguranță atunci când  vântul este puternic  și marea agitata; pentru călătorii mai lungi.
2 – Mod de propulsie electric: cu o putere de până la 7 kW la 48 V DC furnizata de energia stocată în baterii pentru a naviga în liniște cu “emisii zero”.
3 – Mod de Generator: atunci când motorul diesel este pornit, această funcție poate fi selectată independent de propulsie termică sau concomitent. Bateriile pot fi, de asemenea incarcate prin intermediul unui ștecher shorepower pentru incarcare electrica.
4 – Mod regenerant pentru iahturi: cu vantul in vele și cu presiunea apei, elicea poate conduce Electric Power Unit, care apoi reîncarcă bateriile în timp ce motorul este oprit și rămâne deconectat.

In modul de propulsive termica

Motorul termic conduce elicea și generatorul pentru a reîncărca bateriile.hybrid-dieselpropulsion-350x290

In modul de propulsive electric

Motorul termic este oprit, propulsia navei este asigurată de Unitatea de alimentare electrică folosind energia stocată în bateriile.

hybrid-electricpropulsion-350x290

qfs6-0Motoarele folosite pentru generatoarele Nanni sunt  toate echipate cu sistemul Nanni Compact Cooling ®, pentru a permite o durata de viață maximă și o funcționare perfectă.
Fiabile, curate, cu un consum incredibil de redus de combustibil, acestea  satisfac nevoile cu consum de energie ocazionale sau de lunga durata, oferind o putere stabilă în toate condițiile meteorologice.

Generatoare cu carcasa

În scopul de a functiona cu un zgomot cat mai mic posibil, generatoarele QMS sunt disponibile într-o carcasă antifonata care permite ca nivelul de zgomot  să ajungă la un prag de 54dB la 7 metri, echivalentul unei mașină de spălat vase. Toate generatoare QMS au o viteza de rotatie de 1500rpm, oferindu-le un zgomot redus și niveluri de vibrații reduse, reducând în același timp frecarea și uzura. Mai mult decât atât, toate legaturile electrice, legatura la apă de mare, conexiunea de ieșire, precum si furtunul de evacuare sunt integrate în cutie. Accesul este foarte ușor la toate punctele de service ale motorului și alternatorului acest lucru fiind posibil datorită panourilor luminoase și detașabile.

Generatoare fara carcasa

 Cu acesta categorie, Nanni oferă o gamă de generatoare adaptate special pentru utilizarea marina, și  odata cu siguranta si calitate ridicata permite să respecte cele mai stricte norme anti-poluare. Dezvoltat cu scopul de a alimenta echipamentele sensibile la variațiile de tensiune, toate generatoarele din gama QLS sunt echipate cu alternatoare ușoare, compacte și robuste din punct de vedere mecanic. Direct legată de viteza de rotație constantă a motoarelor, generatoarele marine Nanni  asigura producerea de energie stabile în orice condiții, indiferent de aparat. Nanni foloseste cele mai noi tehnologii pentru alternator pentru a vă oferi certitudinea de echipamente fiabile, conforme cu cele mai stricte reglementări.

ModelkW maxkW cont.TensionHzNb cyl.Displ. cm3AdmissionRPMCoolingWeight kg
QMF 3.5M3,53,2230501290Natural3000Direct105
QMF 6.0M54,6230502479Natural3000Exchanger128
QMS 7.5M*7,56,62305031123Natural1500Exchanger271
QMS 10M*108,82305041498Natural1500Exchanger300
QMS 16M*1613,92305042197Natural1500ExchangerN/A

Nanni proiectează, produce și distribuie o gamă completă de motoare marine de la 29 la 140 CP și de la 205 la 320 CP, în conformitate cu normele SOLAS.